Zoals een aantal van jullie vast al weten, werk ik sinds een maandje gezellig bij de chinees waar Mirjam dl. ook werkt. En bedienen is zulk dankbaar werk. En kind, van hooguit een jaar of 2, riep heel hard : 'DANKUWEL' toen ik het eten bij hun op tafel zette. Vervolgens elke keer als ik langsliep, keek hij me aan en riep vol enthousiasme: 'Mevrouw, mama, mevrouw!' Wat zijn kinderen toch leuk. :) Maarja, het blijft een kind en ik kon dan ook, toen ze weer vertrokken waren, met mijn knieeën op de grond alle rijst, die hij vol blijdschap op de grond had gegooid, weer oprapen...
Vanavond weer werken. Het is valentijnsdag. Ben benieuwd hoeveel stelletjes er langs komen... :P
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten