Ik vond eigenlijk de vorige foto leuker. (die in je blogtitel)
ja ik stiekem ook..maar deze is in dezelfde trant van die van beide mirjammen. die hebben we spontaan veranderd tijdens een loos tussenuur...ben nog opzoek naar een mooiere..
Een reactie posten
2 opmerkingen:
Ik vond eigenlijk de vorige foto leuker. (die in je blogtitel)
ja ik stiekem ook..
maar deze is in dezelfde trant van die van beide mirjammen. die hebben we spontaan veranderd tijdens een loos tussenuur...
ben nog opzoek naar een mooiere..
Een reactie posten