maandag 9 februari 2009

Geknipt

Ik ben naar de kapper geweest.
Samen met Mir V.

mogelijk volgen er foto's...

2 opmerkingen:

Else Noë zei

Ik vond eigenlijk de vorige foto leuker. (die in je blogtitel)

Maaike zei

ja ik stiekem ook..
maar deze is in dezelfde trant van die van beide mirjammen. die hebben we spontaan veranderd tijdens een loos tussenuur...

ben nog opzoek naar een mooiere..