De VARA heeft de volgende stellingen bedacht:
'Nederlandse mannen kunnen niet flirten'
'Nederland moet het Eurovisie Songfestival boycotten'
'Het toegestane geluidsniveau van mp3-spelers moet naar beneden worden gehaald'
'Het is goed dat werkgevers informatie op profielsites als Hyves gebruiken om een beter beeld van sollicitanten te krijgen'
Sommige stellingen zetten aan tot denken, zijn inspirerend en bewegen de mens. Maar sommige stellingen zijn zo waardeloos dat er, zelfs als je er 2 uur de tijd voor neemt, alleen maar hele slechte grappen uit voort komen.
Ik wil een keer debatteren over de stelling: 'de VARA kan geen stellingen bedenken'
Ben benieuw hoeveel slechte grappen daarover gemaakt kunnen worden...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

2 opmerkingen:
stellingen moeten altijd positief geformuleerd worden is mij geleerd, en zelfs daar houdt de vara zich niet aan..
ach.. verder wil ik ook graag met jou debateren over de stelling, maar dan wil ik wel voor zijn:P
Een reactie posten