Vriezeveen..
Waar ligt dat?? Ik ben er eindelijk achter..
Maar het heeft wat tijd gekost! De een zei de Achterhoek, een ander dacht Drenthe en weer een andere zei dat het ergens bij Groningen lag...
Nou, geen van allen dus. Vriezeveen. Het ligt in Twenthe, midden-oost Overijsel.
(In de buurt van FC Twente is ons verteld :P)
En ze hebben daar een bijzonder leuk dialect.
Neem nou deze zin:
'Zit je lekker met je bieltje in je tuk?' :)
Wie weet wat het betekent ??
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

2 opmerkingen:
Zit je lekker met je:
biertje in de jug.
boeltje in de auto.
bieten in je bek.
meisjes op de achterbank.
(jullie zaten toch met zn allen in een auto of niet? Want anders zijn poging 1 en 4 een beetje gek.)
Dit plaatje is trouwens wel tof zeg!
Ow:
Zit je lekker met je mobieltje in je broekzak....
Waar de hek slaat dat op?
Een reactie posten