donderdag 1 mei 2008

Soul Survivor!

Oh, het was weer uber vet. De hele sfeer, de liedjes, de seminars, de celebrations, de frikandellen, de regen, het meer, de aanbidding, Jezus... wauw. Ik heb nu al zin in volgend jaar. Maar nu eerst slapen.
Hier nog effe één van de mooiste liedjes, Komt U maar binnen.

4 opmerkingen:

Dineke zei

Echt als ik aan dit nummer denk, krijg ik een brok in mijn keel.

Ik vind dit echt zo'n ongelooflijk mooi nummer!


Komt U maar binnen, wees thuis in mijn leven.

Maaike zei

wat is dat echt een uber vet, mooi nummer!

Uw liefde trekt me naar U toe, en het wekt mij tot leven!!

Ik mis alles en iedereen echt... het was zoo gaaf..

Dineke zei

Komt u maar binnen, om samen te zijn!

Liedeke zei

JAA Soul Survivor Rocks, volgendjaar zeker zeker zeker weten weer! Daar kan geen enige twijfel over bestaan! (beter wel misschien medewerker dan)