zondag 4 mei 2008

Het zonnetjes lacht...

De zon is vet aardig.

http://www.liedjesland.com/Liedjes/tv_tunes/Teletubbies/TeletubbiesZon.jpg

1 opmerking:

Maaike zei

Het zonnetjes lacht..
en 2 plaatjes doen het niet :S

maar het is wel veel te lekker weer!! :D