Nou jongens, ik ga morgenochtend op vakantie! Na al lekker twee weken thuis gezeten te hebben, wetend dat ik over ben naar 6VWO (jippie!), ga ik morgen gezellig met mijn ouders en Job richting Hongarije, Slowakije, Polen en Praag. Rondje Oost-Europa dus :)
Wordt vast leuk!!
Tot ziens over drie-en-een-halve week!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

4 opmerkingen:
waar?
OW daaaar..
praag was supermooi! ook ben ik je er niet tegengekomen :p
(ik bedoel 'ook al..')
zeg update eens!
Een reactie posten