zondag 19 juli 2009

Tot ziens!

Nou jongens, ik ga morgenochtend op vakantie! Na al lekker twee weken thuis gezeten te hebben, wetend dat ik over ben naar 6VWO (jippie!), ga ik morgen gezellig met mijn ouders en Job richting Hongarije, Slowakije, Polen en Praag. Rondje Oost-Europa dus :)
Wordt vast leuk!!
Tot ziens over drie-en-een-halve week!

4 opmerkingen:

Else Noë zei

waar?

OW daaaar..

jeltsje zei

praag was supermooi! ook ben ik je er niet tegengekomen :p

jeltsje zei

(ik bedoel 'ook al..')

Dineke zei

zeg update eens!