Over spontane avonden gesproken, gisteravond, dat is wel een goed voorbeeld. Na een zeer geslaagde BBQ besloten Dino en ik dat het leuker was om iets anders te doen dan naar huis gaan. En zo gebeurde het dat wij, na een heerlijke ijsje genuttigd te hebben bij Bernard, op ons fietsje stapte en overgingen op wat er op ons pad zou komen.
Voor de rest van het verhaal en een uitgebreid filmverslag, zie de blog van Dineke.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten