woensdag 20 mei 2009

Ik hou van Rome...

Voor de mensen onder ons die het niet wisten, ik heb afgelopen week met school 7 dagen in Rome vertoefd. Het was echt geweldig!!

het hotel, het overheerlijke weer, veel te slechte grappen, de schattige restaurantjes, de hilarische obers, de veel te drukke overvolle tram, de nonnen, de gezelligheid, de kaklerares, de ijsjes, de lekkerste lasagna, haarlemmers, negers, gillers, caricaturen, duitsers, het Wilhelmus, veel te veel nederlanders, GIOLLITI! (hèt ijspaleis van Rome), de gezelligheid en alle lieve mensen..

Ik ga het stiekem wel een beetje missen...

Gelukkig staan er wel weer leuke dingen op het programma:
Morgen dagje vrij, en zaterdag lekker op Youth Alpha weekend! Wordt cool. :)

(zo, een update, werd wel weer tijd..)

2 opmerkingen:

Else Noë zei

ik vond het ook heel leuk in rome:D

Mirjam zei

else is een grapjas....

ik mis het ook.
beter nemen we een retourtje alleen al voor gioliti.