zaterdag 21 juni 2008


Jongens, het is weer zo ver! De toetsweek komt eraan!
ik heb er nu al zin in...

4 opmerkingen:

Dineke zei

Okay

ik lig echt helemaal dubbel om:

's avonds eem vrouw, 's ochtends lang uitslapen

GENIAAL :D

Dineke zei

beter geen toetsweeek

Maaike zei

who dien waar haal je die spontaan vandaan :P

k dacht dat het met een man was, maar ik vind de vrouwelijke variatie toch leuker :)

idd beter geen toetsweek.. ik vrees toch dat we eraan moeten geloven jongens..

Maaike zei

oh wacht, hij staat onder mijn naam XD lekker scheel..