dinsdag 30 oktober 2007

School is best vermoeiend...

Na een week vakantie, is het toch echt weer tijd voor school. Die fijne school, waar het vaak tussendoor gezellig is, maar de lessen iets minder. En ja, in de vakantie heeft men vaak geen zin om aan school te gaan denken, zo ook ik. Dit was echter niet echt heel slim van mij. Die leraren weten altijd alles zo te plannen dat je veel moet doen in de vakantie, terwijl ze de vrijdag voor de vakantie vrolijk tegen je zeggen: 'Ga maar lekker vakantie vieren! Denk maar even niet aan school!' Daar kan ik echt moe van worden... Ik moest nog een engels boekverslag, een nederlands boekverslag maken (en dus ook 2 boeken lezen) en verschillende toetsen leren. (weg vakantie) Wat ik overigens nu nog steeds moet doen, op 1 toets na. Maarja, dan moet ik een engels boek uitlezen (Pride&Prejedice) en daar een verslag over maken voor morgen, dan nog een nederlands boek lezen (de Tweeling) en daar een verslag over maken en een aardrijkskunde toets leren voor donderdag, vrijdag een ANW toets en dan hoop je dat het weer gedaan is voor die week. Ik kreeg vandaag te horen dat ik 20 opdrachten moet maken voor aardrijkskunde! Daar heb ik dus helemaal geen tijd voor... Vervolgens kwam ik erachter dat je de volgende dinsdag 3 toetsen hebt. Diepe zucht... Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen???? Misschien had ik iets meer moeten doen in de vakantie, maar het was vakantie!!! Ik heb braaf de raad van de leraren opgevolgd, maar dan heb je het niet en dan is het ook weer niet goed.... En plannen is nou eenmaal niet mijn sterkste kant... Ik zie nu al uit naar het weekend.
Dan kan ik even helemaal niets doen.... (of misschien toch maar beter wel??)


(Ik ga snel weer aan het werk!! Waar haal ik de tijd vandaan om dit stuk te schrijven????)

9 opmerkingen:

Tinkolo zei

UPDATE !!! :P:P:P

Ingrid zei

Nep blogger

Tinkolo zei

Je blog is nu al bewusteloos !!!
huil, huil, huil

Waar blijven de verhaaltjes? :P

(niet dat ik zoveel post ;)

Dineke zei

Wat is dit nou weer voor grote onzin maaik?

Kom op zeg
Gaan eens updaten?
Of doe je daar niet aan?
Wat belachelijk
En dan ben je geeneens ziek
en toch durf je niet up te
daten

Liedeke zei

Haai muk, ik kwam er even achter dat maaike ook aan bloggen deed! :D vet coowl!
Beter wel The Phantom of the Opera :D:D
maaree ja,, muk ik vind toch echt dat je moet gaan updaten, en ik vind dat ik morgen kwart voor 8 moet maar ik heb het 1e vrij, en corn en mark moeten even vroeg op en dan komen mn oudertjes erachter dat dit alweer de 3e x is dat ik kwart voor 8 moet in 1 weekje tijd :P domme verroest
Nou Updaten dus..!!

Tinkolo zei

Deze blog is officieel in coma verklaart, als 'ie de volgende keer weer niet is geupdated wordt hij dood verklaart en dient deze te worden verwijderd

Het Blogspot-team

;)

Tinkolo zei

Nja, nu ben je (althans jouw blog) doodverklaart...

sorry ;)

Ingrid zei

morsdood

MARIS KAAS? zei

HET IS NOU ALWEER 21 JANUARIE!

Maaike schaam je.