vrijdag 26 oktober 2007

Jes nieuwe BLOG !!! (Gastblog van Tinkolo)

Hier spreekt Tinkolo, hierbij open ik de nieuwe blog van Maaike vd M !!!,

Hoe komen we op de naam vd blog vraag je je af, dat zal ik ff vertellen:

Eerst bedachten we iets met MEL (voorletters van Maaike) en ook nog iets met maäike (stukje doopnaam) uiteindelijk kwamen we op een kruising van MEL en Maaike, MELke dus, daarna werd het MELkeMaaike. Maar.... uiteindelijk klonk WelkeMaaike beter.
Blijf haar dus vooral MELke noemen !!!

Groetjes van Tinkolo (Tinkolo.blogspot.com ;)

En dit alles medenamens: Marije (die heeft er niets mee te maken :P), Annelies en dus voornamelijk:

MELKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou hierbij nog ff wat reactiesstimulerende vragen:
Wat vindt je van de naam?
Wat vindt je van mij?
Vindt je nog ergens anders iets van?
Wat vintd je van mn spelling?
Hoe laat is het bij jou?

Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;) --> (dit heeft Marije dan weer wel bedacht, ze kan trouwens alleen maar sjongejonge zeggen ;)

7 opmerkingen:

Tinkolo zei

Vet gaaf, leuk dat er een gast op je blog wilde schrijven, hij schrijft wel chill..... ;) :P :D enz.

Tinkolo

Dineke zei

Tjoh tinkolo misschien ben jij dat wel ?

Nouja

Beste /Lieve/Adorabele Maaik!
Vet gaaf dat jij nu ook behoort tot de mensen met een blog...
Wel natuurlijk altijd kijken op www.dineke-natuurlijk.blogspot.com

Liefs
Dienke

Tinkolo zei

Nou nu moet je wel je eigen blogs gaan schrijven hea ;)

Maaike zei

jah jah tinko ik weet het :)
ik moet even inkomen, jullie als ervaren bloggers kunnen beter onzin schrijven dan ik :P

Dineke zei

Onzin of geen onzin

Je moet een keer beginnen!

eigenlijk best wel onzin dat je iets moet,
maar anders schrijf je een speech waarmee jij denkt de wereld te kunnen verbeteren ofzo
Dan heb je die al af, als je mee doet aan een Miss verkiezing

Mm trouwens ik ben al een miss, zie tinkolo zijn links

Tuin97 zei

Wat vindt je van de naam?
Leuke naam! Hadden je ouders moeten verzinnen! :)
Wat vindt je van mij?
Jij bent lief, leuk, lang...
Vindt je nog ergens anders iets van?
Absoluut!
Wat vintd je van mn spelling?
Vintd met td vind ik super... meestal wordt het met dt geschreven... en das ook vaut uhm fout natuurlijk... :)
Hoe laat is het bij jou?
Bij mij is het nu 12.14 uur...
XXX

Anoniem zei

hoii
vet gaaf maaike(al hoe wel zat ik er bij
haha;)
maar keedan
ik ga weer
doegh(K)