woensdag 2 juli 2008

5 VWO


Zo. Tijd voor een berichtje van mezelf. Maaike dus. Niet Mirjam dit keer.

Eindelijk is het over! Klaar met school, toetsen, leren, stressen enzovoort. behalve dan dat ik mijn boeken moet inleveren en mijn cijferlijst nog moet ophalen, kan ik eindelijk van het mooie weer gaan genieten.. (dan moet het natuurlijk niet plotseling kouder worden, gaan regenen en onweren enz..) Ik ben over! Het was spannend, maar het is gelukt.
Behalve dat ik er zelf zeer blij mee ben (5 VWO! wat gaat het hard..) zijn mijn ouders er ook redelijk blij mee. Mijn moeder loopt lekker chocolade taartjes voor mij te kopen :) en mijn vader zingt steeds door het huis: 'Maaike is over, Maaike is over.' Leuk is dat. Nu lekker vakantie vieren!!

Allen, fijne vakantie!

2 opmerkingen:

Dineke zei

Ja vwo5!

maar eerst even de vakantie onveilig maken

Anoniem zei

Super, Maaike, dat je over bent!
Nu maar lekker genieten van je vakantie!!!
liefs, Ellen