Ik heb een gekke woordenschat, dat vond Mirjam tenminste. En nu ben ik het volkomen met haar eens. Alleen vandaag heb ik al dingen gezegt als: 'Je saboteert de boel' , en een hele hoop andere gekke dingen. Daarbij vind ik dat ik -vooral in het s-uurlokaal- best veel en vreemd lach. Mirjam was het ook met mij eens, en om dat nog even duidelijk te maken, deed ze me even na, waardoor ik nog meer en nog vreemder moest lachen.
Maar, ik vind lachen leuk.



4 opmerkingen:
Geachte Maikel (of mirjam, ik raak nu al in de war),
Uw plaatjes weigeren het te doen.
Tot zo lieve maikel!
dino maikel is met een o.. (maikol)
en idd de plaatjes doen het niet echt..
en lachen is ook gewoon leuk!
ja. en daarom; stem ONE.
kan je lachen.
Een reactie posten